Echipa UPGRADE 100 a lansat de curand un nou format video original, interactiv, oferit pentru început gratuit (integral pentru membrii comunității U100).
În producția de mai jos poți afla informații prețioase direct de la reprezentanții platformei social media a momentului precum și din partea unor experți în folosirea acestei aplicații.
TikTok este aplicația care are deja în România peste 4.1 milioane de utilizatori lunar, din care 2.4 milioane folosesc aplicația zilnic.
Producția e împărțită în două:
PARTEA 1: Reprezentanți TikTok, creatori și strategi de conținut + Q&A
Dragos Stanca, fondatorul platformei UPGRADE 100, explică de ce TikTok e important și ce este noul format UPGRADE 100 Focus.
Laura Savu, reprezentata TikTok în mai multe țări din UE, în calitate de Global Community Manager, vorbește despre platformă, formate publicitare, cum se poate obține un rezultat bun în aplicație și oferă multe informații prețioase “direct de la sursă”.
Alin Stoica, consultant social media al Global Records, a lansat primele campanii în aplicație încă de pe vremea în care se numea Musical.ly și era axată doar pe muzică. Ce a învățat și ce funcționează în aplicație, aflați din prezentarea lui.
Cristina Almasan, actriță și cunoscut creator de conținut social media pe Instagram, Youtube, Facebook și mai nou TikTok explică modul în care a ajuns în foarte scurt timp să fie una dintre cele mai urmărite persoane din România, cu peste 775.000 de foloweri.
Q&A cu publicul care a participat la transmisiunea live și cu speakerii din prima parte.
Calin Fusu, om de afaceri cunoscut în digital și antreprenor în serie, povestește live experiența lui în folosirea TikTok.
Producția e împărțită în două:
- partea 1 e free-to-watch,
- partea a 2-a, care conține alte prezentări + e-book-ul “TikTok Marketing for Brands” by SocialInsider este disponibilă doar membrilor comunității UPGRADE 100. Poți crea un cont foarte simplu (gratuit, momentan), folosind formularul de pe platorma Upgrade100.
Dragos Stanca, fondatorul platformei UPGRADE 100, explică de ce TikTok e important și ce este noul format UPGRADE 100 Focus.
Laura Savu, reprezentata TikTok în mai multe țări din UE, în calitate de Global Community Manager, vorbește despre platformă, formate publicitare, cum se poate obține un rezultat bun în aplicație și oferă multe informații prețioase “direct de la sursă”.
Alin Stoica, consultant social media al Global Records, a lansat primele campanii în aplicație încă de pe vremea în care se numea Musical.ly și era axată doar pe muzică. Ce a învățat și ce funcționează în aplicație, aflați din prezentarea lui.
Cristina Almasan, actriță și cunoscut creator de conținut social media pe Instagram, Youtube, Facebook și mai nou TikTok explică modul în care a ajuns în foarte scurt timp să fie una dintre cele mai urmărite persoane din România, cu peste 775.000 de foloweri.
Q&A cu publicul care a participat la transmisiunea live și cu speakerii din prima parte.
Calin Fusu, om de afaceri cunoscut în digital și antreprenor în serie, povestește live experiența lui în folosirea TikTok.
PARTEA a 2-a: Agenții social-media, producători video, experți în comunicare
Maria Ganta, SocialInsider, explică diferențele dintre TikTok și Instagram și oferă gratuit e-book-ul “TikTok Marketing for Brands” -> disponibil după logare
Robert Tatoi, FollowArt, unul dintre cei mai creativi producători video specializați pe TikTok, despre tehnici de a atrage atenția în rețea
MIh Lovin, L2 Digital + Squad Influencers – vorbește despre ce funcționează și ce nu pe TikTok vs. alte platforme sociale, despre filtre VR/AR și alte tehnici avansate precum și despre cea mai mare campanie derulată până acum în aplicație, pentru brandul Mirinda de la Pepsi.
Adela Dan / McCann și Bogdan Slăvescu / GroupM – interviu live despre cum văd marile agenții de media platforma TikTok acum și de ce nu există încă bugete majore alocate spre aplicație.
Dezbatere finală cu întrebări-cheie și concluziile “de reținut” din partea speakerilor și invitaților
Vezi cele doua video-uri pe platforma Upgrade100.
Maria Ganta, SocialInsider, explică diferențele dintre TikTok și Instagram și oferă gratuit e-book-ul “TikTok Marketing for Brands” -> disponibil după logare
Robert Tatoi, FollowArt, unul dintre cei mai creativi producători video specializați pe TikTok, despre tehnici de a atrage atenția în rețea
MIh Lovin, L2 Digital + Squad Influencers – vorbește despre ce funcționează și ce nu pe TikTok vs. alte platforme sociale, despre filtre VR/AR și alte tehnici avansate precum și despre cea mai mare campanie derulată până acum în aplicație, pentru brandul Mirinda de la Pepsi.
Adela Dan / McCann și Bogdan Slăvescu / GroupM – interviu live despre cum văd marile agenții de media platforma TikTok acum și de ce nu există încă bugete majore alocate spre aplicație.
Dezbatere finală cu întrebări-cheie și concluziile “de reținut” din partea speakerilor și invitaților
Vezi cele doua video-uri pe platforma Upgrade100.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu