Inovația constă în capacitatea de a detecta culorile produselor fara sa fie influențat de culorile fundalului în care au fost fotografiate sau chiar de culoarea pielii modelului care le poartă.
Cui folosește asta?
In principal celor care caută să-și asorteze cat mai bine hainele din garderobă, pantofii, poșetele și de ce nu, accesoriile.
Jingle.ro s-a născut din ideea de a putea găsi cât mai ușor produsele disponibile in magazinele online românești, nu doar dupa informațiile uzuale atașate produselor (descriere, categorie, magazin, pret) dar și după cum arată (culoare).
Căutarea după cuvintele cheie a fost concepută special pentru limba română, luând în considerare diferitele forme de declinare ale cuvintelor, formele cu/fără diacritice precum și unele sinonime ale cuvintelor.
Căutarea după culoare se poate face atât prin specificarea culorii în șirul de căutare ("pantofi lila" sau "geanta roz bombon") cât și prin alegerea unei anumite nuanțe de culoare cu ajutorul "color pickerului" disponibil in dreptul căsuței de căutare. În cazul căutărilor după culoare, Jingle va lua in considerare în calculul relevanței si "distanta" dintre nuanța de culoare cerută și nuanța de culoare a produselor. În acest fel, produsele cu o nuanță perceptual apropiata de nuanța căutată vor fi considerate mai relevante și afișate în primele rezultate.
Pentru utilizatorii browserului Google Chrome a fost dezvoltată o extensie ce permite utilizatorilor să efectueze căutarile direct din browser. Ea poate fi descarcată din Google Webstore.
Produsele aflate la reducere nu au fost nici ele ignorate, adaugand sintagma "la reducere" in șirul de căutare ("pantofi la reducere") vor avea prioritate produsele care au prețul scăzut în această perioadă. Acesta este doar un exemplu, exista multe alte sintagme influienteaza prezentarea produselor in Jingle.
În momentul de față sunt înscrise peste 250 de magazine online românești din toate domeniile.
In principal celor care caută să-și asorteze cat mai bine hainele din garderobă, pantofii, poșetele și de ce nu, accesoriile.
Jingle.ro s-a născut din ideea de a putea găsi cât mai ușor produsele disponibile in magazinele online românești, nu doar dupa informațiile uzuale atașate produselor (descriere, categorie, magazin, pret) dar și după cum arată (culoare).
Căutarea după cuvintele cheie a fost concepută special pentru limba română, luând în considerare diferitele forme de declinare ale cuvintelor, formele cu/fără diacritice precum și unele sinonime ale cuvintelor.
Căutarea după culoare se poate face atât prin specificarea culorii în șirul de căutare ("pantofi lila" sau "geanta roz bombon") cât și prin alegerea unei anumite nuanțe de culoare cu ajutorul "color pickerului" disponibil in dreptul căsuței de căutare. În cazul căutărilor după culoare, Jingle va lua in considerare în calculul relevanței si "distanta" dintre nuanța de culoare cerută și nuanța de culoare a produselor. În acest fel, produsele cu o nuanță perceptual apropiata de nuanța căutată vor fi considerate mai relevante și afișate în primele rezultate.
Pentru utilizatorii browserului Google Chrome a fost dezvoltată o extensie ce permite utilizatorilor să efectueze căutarile direct din browser. Ea poate fi descarcată din Google Webstore.
Produsele aflate la reducere nu au fost nici ele ignorate, adaugand sintagma "la reducere" in șirul de căutare ("pantofi la reducere") vor avea prioritate produsele care au prețul scăzut în această perioadă. Acesta este doar un exemplu, exista multe alte sintagme influienteaza prezentarea produselor in Jingle.
În momentul de față sunt înscrise peste 250 de magazine online românești din toate domeniile.
Înscrierea magazinelor în motorul de căutare Jingle.ro este gratuită.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu